tiistai 16. maaliskuuta 2021

Kohderyhmäanalyysi, Pinterest-taulut

KOHDERYHMÄ prt. 1/PUKEUTUMINEN
Ryhmä pukeutuu usein second hand-vaatteisiin tai kierrätysmateriaaleista tehtyihin vaatteisiin.
He käyttävät maanläheisiä sävyjä, joihon on usein lisätty kirkkaamman sävyinen väripilkku.
Kuvat on mallin kanssa otettu siten, että osa vartalosta on rajattu pois. Tällä korostetaan tiettyä osaa asusta, jos asukokonaisuutta ei haluta esittää kokonaisuutena.
Lokaatiot ovat usein urbaanissa kaupunkiympäristössä tai luonnon keskellä.





KOHDERYHMÄ prt.2/KULKEMINEN
Kohderyhmä kulkee mahdollisimman päästöttömästi eli julkisilla, pyörällä, potkulaudalla, sähköautolla tai esim. skeittilaudalla.





KOHDERYHMÄ prt. 3/ASUMINEN
Kohderyhmä asuu kasvien keskellä maanläheisten sävyjen ympäröimänä.
Kalusteet ja sisustuselementit ovat usein kirppari-, perintö-, roskalavalöytöjä tai ainakin valmistettu ekologista ajatusmallia tukien.
(15 lisäystä)





KOHDERYHMÄ prt. 4/LIFESTYLE JA HARRASTUKSET
Kohderyhmä tykkää kokea erilaisia elämyksiä esimerkiksi matkustaen tai vaeltaen luonnossa.
He käyvät välillä taidenäyttelyissä tai tekevät taidetta/käsitöitä itse. Ystävien kanssa kokoontuminen kahvin tai viinin ja hyvän ruuan ääreen on heille normaalia. Opiskelun ja työn ohessa on hauska irrotella välillä festareilla ja aloittaa seuraava päivä brunssilla tai piknikillä.


KUVAUSRESEPTIIKKA/TUOTEKUVAUS

Tuotekuvat on otettu flatlayna, edestä tai sivusta. Rekvisiittana on käytetty kiviä, kukkia, hedelmiä, oksia tai muita luonnosta löytyviä asioita. Värikartassa sävyt ovat maanläheisiä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Graafisen näyttö

  Asiakas: Daddy Greens Pizzabar/Helsinki Perustajat Eero Kokkonen ja kummitätini amerikkalainen puoliso David Smith. He avaavat kolmannen r...